Πολιτική Επιστροφών

 

Η πολιτική επιστροφών της εταιρείας διαρκεί 15 ημερολογιακές ημέρες. Σε περίπτωση που οι 15 ημερολογιακές ημέρες έχουν παρέλθει δυστυχώς δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε επιστροφή των χρημάτων σας ή αλλαγή με κάποιο άλλο προϊόν.

Για να είστε δικαιούχος επιστροφής προϊόντος, το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να επιστραφεί στην ίδια κατάσταση με την οποία το παραλάβατε.

Συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων δεν είναι δυνατόν να επιστραφούν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα μιας τέτοιας κατηγορίας είναι οι κάρτες δώρων. Ενώ για την πραγματοποίηση της επιστροφής είναι απαραίτητο το επιστρεφόμενο προϊόν να συνοδεύεται από την αρχική απόδειξη αγοράς καθώς και τη συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής προϊόντων,που θα βρείτε μέσα στο δέμα σας. Παρακαλούμε να αποφύγετε την αποστολή του προϊόντος στον κατασκευαστή του.

Δυστυχώς υπάρχουν περιπτώσεις όπου γίνεται μερική επιστροφή των χρημάτων, εάν κάτι τέτοιο είναι εφικτό. Τέτοιες περιπτώσεις είναι όταν το προϊόν δεν επιστρέφεται στην αρχική του συσκευασία αγοράς, είναι χαλασμένο, ή του λείπουν εξαρτήματα για λόγους που ξεφεύγουν του δικού μας ελέγχου. Επίσης, είναι πιθανό να σας επιστραφεί μέρος των χρημάτων εάν επιστρέψετε ένα προϊόν μετά από 15 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς.

Αποστολή

 

Οι επιστροφές γίνονται μέσω των ταχυμεταφορών ΕΛΤΑ Courier, με χρέωση παραλήπτη μόνο για την 1η αλλαγή. Σε περίπτωση όπου επιλεχθεί άλλη εταιρεία ταχυμεταφορών τα έξοδα επιβαρύνουν τον αποστολέα.  Σε κάθε περίπτωση, τα έξοδα μεταφοράς δεν προσμετρούνται στην επιστροφή και θα αφαιρεθούν από όποια επιστροφή δικαιούστε να λάβετε πίσω.

Παρακαλούμε λάβετε υπόψιν σας πως αναλόγως με την τοποθεσία στην οποία βρίσκεστε, οι χρόνοι παράδοσης μπορεί να διαφέρουν. Σε περίπτωση που μας αποστέλλετε κάτι, παρακαλούμε κάντε χρήση υπηρεσιών όπου μπορείτε να βρείτε το προϊόν, ή αγοράστε ασφάλεια για το προϊόν σας. Δυστυχώς δεν μπορούμε να εγγυηθούμε την ορθή παραλαβή του προϊόντος σας.

Επιστροφές

 

Μόλις το προϊόν σας επιστραφεί και ελεγχθεί, θα σας αποστείλουμε ένα email σχετικά με την αποδοχή ή μη του αιτήματός σας για επιστροφή χρημάτων. Εάν η επιστροφή σας γίνει αποδεκτή, τότε θα προχωρήσουμε στην πίστωση του λογαριασμού σας, είτε με πίστωση της κάρτας την οποία χρησιμοποιήσατε για αγορά, είτε με πίστωση αντίστοιχου τρόπου πληρωμής, εντός 3-5 εργάσιμων ημερών.

 

Αργοπορημένες ή επιστροφές που δεν βρίσκονται

 

Σε περίπτωση που δεν έχετε λάβει την επιστροφή των χρημάτων σας, παρακαλούμε τσεκάρετε τον τραπεζικό σας λογαριασμό ξανά. Στη συνέχεια επικοινωνήστε με την τράπεζα που εξέδωσε την κάρτα σας, διότι μπορεί να χρειαστεί να περιμένετε μερικές ημέρες ούτως ώστε να εμφανιστεί το ποσό στην κάρτα σας. Σε περίπτωση που έχετε πραγματοποιήσει όλες τις παραπάνω κινήσεις, μπορείτε να έρθετε σε επικοινωνία μαζί μας μέσω email στο info@majestyshoes.gr

 

Ανταλλαγές

 

Δεχόμαστε ανταλλαγές μόνο για προϊόντα που είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα κατά την παράδοσή τους. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα τέτοιο προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@majestyshoes.gr όπου θα σας στείλουμε οδηγίες αποστολής.

 

Δώρα

 

Σε περίπτωση που το προϊόν έχει χαρακτηριστεί ως δώρο κατά την αγορά, τότε θα εκδώσουμε μία κάρτα δώρου με την αξία του επιστρεφόμενου προϊόντος. Σε περίπτωση που το δώρο σας το έδωσε ένας τρίτος, και δεν παραδόθηκε σε εσάς από κάποιο courier, τότε θα επικοινωνήσουμε απευθείας με τον άνθρωπο που έκανε την αγορά για εσάς και αυτός θα λάβει την κάρτα δώρου και την ενημέρωση για την επιστροφή σας.